QUANDU È COME DUVIAMU USARE UN TANK ESTERNO?

Sapete cumu fà una ispezione interna di carburante in gruppi elettrogeni è cumu installà un sistema esternu per aumentà u tempu di esecuzione di un genset quandu hè necessariu?

I generatori anu un tank di carburante internu chì li alimenta direttamente.Per assicurà chì u generatore funziona bè, tuttu ciò chì avete da fà hè di cuntrullà u nivellu di carburante.In certi casi, forsi a causa di un aumentu di u cunsumu di carburante o per aumentà u tempu di esecuzione di u genset o per mantene u numeru di operazioni di rifornimentu à u minimu, un tank esternu più grande hè aghjuntu per mantene u livellu di carburante in u tank internu di u genset o per alimentà. direttamente.

U cliente deve sceglie u locu, i materiali, e dimensioni, i cumpunenti di u cisterna è assicurassi chì hè stallatu, ventilatu è ispezionatu in cunfurmità cù e regulazioni chì regulanu l'installazione d'oliu per l'usu propiu chì sò in vigore in u paese induve a stallazione hè fatta.Una attenzione particulare deve esse pagata à i rigulamenti riguardanti l'installazione di sistemi di carburante, postu chì in certi paesi u carburante hè classificatu cum'è "pruduttu periculosu".

Per aumentà u tempu di esecuzione è per suddisfà e dumande speciale, deve esse installatu un tank di carburante esternu.Sia per u almacenamentu, per assicurà chì u tank internu ferma sempre à u livellu necessariu, o per furnisce u generatore direttamente da u tank.Queste opzioni sò a suluzione perfetta per migliurà u tempu di esecuzione di l'unità.

1. TANK DI CARBURANTE ESTERNA CUN POMPA DI TRASFERIMENTE ELECTRICA.

Per assicurà chì u genset funziona bè è per assicurà chì u so tank internu ferma sempre à u livellu necessariu, pò esse cunsigliatu di installà un tank di almacenamentu di carburante esternu.Per fà questu, u generatore deve esse furnitu cù una pompa di trasferimentu di carburante è a linea di fornimentu di carburante da u tank di almacenamentu deve esse cunnessu à u puntu di cunnessione di u genset.

Comu opzione, pudete ancu installà una vàlvula di non-returnà à l'ingressu di carburante di u genset per impedisce chì u carburante sbocca si deve esse una diferenza di livellu trà u genset è u tank esternu.

2. TANK DI CARBURANTE ESTERNA CUN VALVULA A TRIPLE

Un'altra pussibilità hè di alimentà u gruppu generatore direttamente da un cisterna di almacenamentu è furnimentu esternu.Per questu avete da installà una linea di furnimentu è una linea di ritornu.U generatore pò esse equipatu di una valvola di 3 vie à doppiu corpu chì permette à u mutore di esse furnitu cù carburante, sia da un tank esternu sia da u tank internu di u genset.Per cunnette l'installazione esterna à u generatore, avete bisognu di utilizà connettori rapidi.

Raccomandazioni:

1.You hè megliu cunsigliatu di mantene un spaziu trà a linea di furnimentu è a linea di ritornu ind'u cisterna per impediscenu chì u carburante si scalda è impedisce qualsiasi impurità da entra, chì puderia esse dannusu à u funziunamentu di u mutore.A distanza trà e duie linee deve esse u più larga pussibule, cù un minimu di 50 cm, induve pussibule.A distanza trà e linee di carburante è u fondu di u tank deve esse u più corta pussibule è micca menu di 5 cm.
2. À u listessu tempu, quandu si riempia u cisterna, ricumandemu di lascià almenu u 5% di a capacità totale di u cisterna libera è di mette u cisterna di carburante u più vicinu à u mutore pussibule, à una distanza massima di 20 metri. da u mutore, è ch'elli duveranu esse à u listessu livellu.

3. INSTALLAZIONE DI UN TANK INTERMEDIU Trà U GENSET È U TANK PRINCIPALE

Se a distanza hè più grande di quella specificata in a documentazione di a pompa, se l'installazione hè in un livellu sfarente di quellu di u gruppu generatore, o s'ellu hè necessariu da i regulamenti chì regulanu l'installazione di i tanki di carburante, pudete avè bisognu di installà un tank intermedi. trà u genset è u tank principale.A pompa di trasferimentu di carburante è a pusizione di u cisterna di fornimentu intermediariu deve esse adattate à u locu sceltu per u cisterna di almacenamento di carburante.L'ultime deve esse in cunfurmità cù e specificazioni di a pompa di carburante in u generatore.

Raccomandazioni:

1.Ricumandemu chì e linee di furnimentu è di ritornu sò stallate u più luntanu pussibule in u tank intermediu, lascendu un minimu di 50 cm trà elli ogni volta chì hè pussibule.A distanza trà e linee di carburante è u fondu di u tank deve esse u minimu pussibule è micca menu di 5 cm.Un spaziu di almenu 5% di a capacità tutale di u tank deve esse mantinutu.
2. Avemu cunsigliatu per situà u cisterna di carburante u più vicinu pussibule à u mutore, à una distanza massima di 20 metri da u mutore, è chì i dui duveranu esse à u listessu livellu.

Infine, è questu s'applica à e trè opzioni mostrate, pò esse utileto installer le réservoir à une légère inclinaison (entre 2° et 5°),pusendu a linea di furnimentu di carburante, u drenaje è u metru di livellu à u puntu più bassu.U disignu di u sistema di carburante deve esse specificu à e caratteristiche di u generatore installatu è i so cumpunenti;tenendu in contu a qualità, a temperatura, a pressione è u voluminu necessariu di u carburante per esse furnitu, è ancu impediscenu l'aria, l'acqua, l'impurità o l'umidità da entra in u sistema.

STOCCAGGIU DI CARBURANTE.COSA SI CONSIGLIA ?

U almacenamentu di carburante hè essenziale se u generatore deve funziunà bè.Hè dunque cunsigliatu d'utilizà cisterna pulita per u almacenamentu è u trasferimentu di carburante, svuotendu periodicamente u cisterna per drenà l'acqua decantata è qualsiasi sedimentu da u fondu, evitendu longu periudi di almacenamento è cuntrullendu a temperatura di u carburante, postu chì l'aumentu di a temperatura eccessiva pò riduce a densità è a densità. lubricità di u carburante, diminuendu a putenza massima.

Ùn vi scurdate chì a vita media di l'oliu diesel di bona qualità hè di 1,5 à 2 anni, cù un almacenamentu adattatu.

LINEE DI CARBURANTE.Ciò chì avete bisognu di sapè.

E linee di carburante, sia di fornitura sia di ritornu, anu da prevene u surriscaldamentu, chì puderia esse dannusu per via di a furmazione di bolle di vapore chì ponu influenzà l'ignizione di u mutore.Pipelines deve esse di ferru neru senza saldatura.Evite l'acciaio galvanizatu, u ramu, u ghisa è l'aluminiu, perchè ponu causà prublemi per u almacenamentu di carburante è / o furnimentu.

Inoltre, i cunnessione flexible à u mutore di combustione deve esse installatu per isolà e parti fissi di a pianta da ogni vibrazione indutta.Sicondu e caratteristiche di u mutore di combustione, sti linee flessibili ponu esse fatte in modu diffirenti.

ATTENZIONE!QUUNQUE TU FAI, ÙN DIMENTARI…

1.Avoid joint pipeline, è s'ellu sò inevitabbili, verificate puru ch'elli sò ermeticamente sigillati.
2.Low level pipelines suction deve esse situatu micca menu cà 5 cm da u fondu è à una certa distanza da i pipelines ritornu di carburante.
3.Use larga raghju pipeline elbows.
4.Avoid zone di transitu vicinu à i cumpunenti di u sistema di scarico, i tubi di riscaldamentu o i fili elettrici.
5.Add valves shut-off per fà più faciule per rimpiazzà i pezzi o mantene e pipelines.
6.Always evitari u funziunamentu di u mutore cù u supply o linea di ritornu chjusu, comu chistu pò causari danni seriu à u mutore.


Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi