Chì ghjè l'effettu di un generatore diesel senza mantenimentu nantu à a macchina?

U generatore di diesel silenziu hè necessariu di fà u mantenimentu è u mantenimentu, u funziunamentu di u travagliu normale di u generatore di diesel silenziu, u fallimentu di u generatore di diesel silenziu menu, a longa vita di serviziu, chì sò è u mantenimentu è u mantenimentu currettu di u generatore di diesel silenziu anu questa grande relazione.

 

1. Sistema di rinfrescante

Se u sistema di rinfrescante hè difettu, pruvucarà dui risultati.1) L'effettu di rinfrescante ùn hè micca bonu è a temperatura di l'acqua in l'unità hè troppu alta è l'unità si ferma;2) u cisterna d'acqua perde è u livellu di l'acqua in u cisterna d'acqua scende, è l'unità ùn pò micca funzionà normalmente.

 

2. Sistema di distribuzione di carburante / aria

L'aumentu di a quantità di dipositi di coca affettarà u voluminu di l'iniezione di carburante di l'iniettore di carburante in una certa misura, chì risulta in una iniezione di carburante insufficiente, è u voluminu di iniezione di carburante di ogni cilindru di u mutore ùn hè micca uniforme, è e cundizioni di u funziunamentu sò ancu. instabile.

 

3. Batteria

Se a bateria ùn hè micca mantinuta per un bellu pezzu, l'umidità di l'elettroliti ùn serà micca compensata in u tempu dopu chì l'umidità di l'elettroliti s'evapora, è u caricatore di a bateria ùn hè micca equipatu per inizià a bateria, è a putenza di a bateria serà ridutta dopu à un longu tempu. scarica naturale.

 

4. Oliu di mutore

L'oliu di u mutore hà un certu periodu di persistenza, vale à dì, s'ellu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, e funzioni fisiche è chimiche di l'oliu di u mutore cambianu, è a pulizia di l'unità si deteriora durante l'operazione, chì causarà danni. à e parti unità.

 

5. Cisterna di carburante

L'acqua chì entra in l'aria di u generatore di diesel si cundenserà quandu a temperatura cambia, è formanu gocce d'acqua chì pende nantu à u muru internu di u tank di carburante.Quandu e gocce d'acqua scorri in u diesel, u cuntenutu di l'acqua di u diesel superà u standard.Quandu tali diesel entra Dopu à a pompa d'oliu d'alta pressione di u mutore, i pezzi di accoppiamentu di precisione seranu corroditi.S'ellu hè seriu, l'unità serà dannata.

 

6. Trè filtri

Durante u funziunamentu di u generatore di diesel, macchie d'oliu o impurità si depositanu nantu à u muru di u filtru di u filtru, è u passaghju riducerà a funzione di filtru di u filtru.Se u depositu hè troppu, u circuitu d'oliu ùn serà micca sbulicatu.Quandu l'equipaggiu hè travagliatu, serà causatu da a mancanza di fornimentu d'oliu.malfunzionamentu.

 

7. Sistema di lubricazione, sigilli

A causa di e proprietà chimiche di l'oliu lubrificante o di l'estere di l'oliu è i filings di ferru chì si trovanu dopu l'usura meccanica, questi ùn solu riducenu u so effettu lubricante, ma ancu dannu altre parti.À u listessu tempu, perchè l'oliu lubricating hà un certu effettu corrosivu nantu à i sigilli di gomma, altri sigilli d'oliu Deteriorate ancu per via di u so anziane in ogni mumentu.

 

8. Cunnessione di linea

Se u generatore di diesel silenziu hè utilizatu per troppu longu, i giunti di a linea pò esse sbulicati, è l'ispezioni regulari sò necessarii.


Tempu di post: 19-07-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi