Chì fattori deve esse cunsideratu quandu cumprà un generatore diesel?

Avete decisu di cumprà un generatore diesel per a vostra facilità cum'è una fonte di energia di salvezza è hà cuminciatu à riceve quote per questu.Cumu pudete esse sicuru chì a vostra scelta di generatore si adatta à e vostre esigenze di cummerciale?

DATI BASIC

A dumanda di putenza deve esse inclusa in u primu passu di l'infurmazioni sottumessi da u cliente, è deve esse calculata cum'è a summa di e carichi chì travaglià cù u generatore.Quandu si determina a dumanda di potenza massima,I carichi potenziali chì ponu aumentà in u futuru deve esse cunsideratu.Duranti sta fase, a misura pò esse dumandata à i pruduttori.Ancu se u fattore di putenza varieghja secondu e caratteristiche di e carichi chì deve esse alimentatu da u generatore di diesel, i generatori di diesel sò pruduciuti cum'è fattore di putenza 0.8 in standard.

Frequenza-voltage dichjarata varieghja secondu u casu d'usu di u generatore per esse acquistatu, è u paese in quale hè utilizatu.50-60 Hz, 400V-480V hè cumunimenti vistu quandu i prudutti di i fabricatori di generatori sò verificati.A messa in terra di u sistema deve esse specificata à u mumentu di a compra, se applicabile.Se una messa a terra speciale (TN, TT, IT ...) deve esse aduprata in u vostru sistema, deve esse specificata.

E caratteristiche di a carica elettrica cunnessa sò direttamente ligati à u rendiment di u generatore.Hè ricumandemu chì e seguenti caratteristiche di carica sò specificate;

● infurmazione Applicazioni
● Carichi caratteristiche putenza
● Fattore di putenza di carica
● Metudu di attivazione (se ci hè un mutore elettricu)
● Fattore di diversità di a carica
● quantità di carica intermittenti
● quantità di carica Non-linear è caratteristiche
● Caratteristiche di a reta per esse cunnessi

U statu fermu necessariu, a freccia transitoria è i cumpurtamenti di tensione sò assai impurtanti per assicurà chì a carica nantu à u campu pò operà in una manera sana senza danni.

U tipu di carburante utilizatu deve esse specificatu in casu di casu particulari.Per u carburante diesel da esse usatu:

● Densità
● Viscosità
● Valore calori
● Numero di cetanu
● Vanadiu, sodium, silice è cuntenutu di ossidu d'aluminiu
● Per i carburanti pisanti;u cuntenutu di sulfuru deve esse specificatu.

QUALSIASI CARBURANTE DIESEL UTILIZZATU DEVE CONFORME A NORME TS EN 590 E ASTM D 975

U metudu di partenza hè un fattore impurtante per attivà u generatore diesel.I sistemi di partenza meccanichi, elettrici è pneumatici sò i sistemi più cumuni utilizati, ancu s'elli varienu secondu l'applicazione di u generatore.Un sistema di partenza elettricu hè adupratu cum'è standard preferitu in i nostri generatori.I sistemi di partenza pneumatici sò largamente usati in applicazioni speciali cum'è aeroporti è campi petroliferi.

U rinfrescante è a ventilazione di a stanza induve si trova u generatore deve esse spartutu cù u fabricatore.Hè necessariu di cuntattà i pruduttori per e specificazioni di ingressu è di scaricamentu è i requisiti per u generatore sceltu.A vitezza operativa hè 1500 - 1800 rpm secondu u scopu è u paese di u funziunamentu.L'RPM di u funziunamentu deve esse registratu è mantinutu dispunibule in casu d'auditu.

A capacità necessaria per u cisterna di carburante deve esse determinata da u tempu massimu di funziunamentu necessariu senza rifornimentuè u tempu di funziunamentu annuale stimatu di u generatore.E caratteristiche di u cisterna di carburante per esse utilizatu (per esempiu: sottu terra / sopra terra, muru unicu / muru doppiu, internu o fora di u chassis di u generatore) deve esse specificatu secondu a cundizione di carica di u generatore (100%, 75%, 50%, etc.).I valori orari (8 ore, 24 ore, etc.) ponu esse specificati è sò dispunibili da u fabricatore nantu à dumanda.

U sistema di eccitazione di l'alternatore influenza direttamente a caratteristica di carica di u vostru generatore è u so tempu di risposta à carichi varianti.Sistemi di eccitazione cumunimenti utilizati da i pruduttori sò;avvolgimentu ausiliariu, PMG, Arep.

A categuria di putenza di u generatore hè un altru fattore chì afecta a dimensione di u generatore, riflessa in u prezzu.A categuria di putenza (cum'è prima, standby, cuntinuu, DCP, LTP)

U metudu operativu si riferisce à a sincronizazione manuale o automatica trà altri gruppi di generatori o operazione di alimentazione di rete cù altri generatori.L'equipaggiu ausiliariu per esse usatu per ogni situazione varieghja, è hè direttamente riflessu in i prezzi.

In a cunfigurazione di u generatore, i prublemi sottu deve esse specificati:

● Cabina, dumanda di container
● Sia u gruppu generatore serà fissu o mobile
● Sia l'ambiente in quale u generatore operarà hè prutettu in un ambiente apertu, ambientu coperto o senza prutezzione in un ambiente apertu.

E cundizioni ambientali sò un fattore impurtante chì deve esse furnitu in modu chì u generatore diesel acquistatu per furnisce a putenza desiderata.E seguenti caratteristiche deve esse datu quandu dumandate una offerta.

● Temperature ambientale (Min è Max)
● Altitudine
● Umidità

In casu di polvera eccessiva, sabbia o contaminazione chimica in l'ambiente induve u generatore operarà, u fabricatore deve esse avvisatu.

A putenza di output di i gruppi generatori hè furnita in linea cù i standard ISO 8528-1 secondu e seguenti cundizioni.

● Pression barometrica tutali: 100 kPA
● Temperature ambiente: 25 ° C
● Umidità Relativa: 30%

 


Tempu di post: 25-aug-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi