Chì pensate chì succediri se di colpu ci hè un prublema elettricu inesperu?

DSC04007

Ancu s'è l'autorità cercanu chì queste situazioni ùn si facianu micca in cità, pò esse sempre un avvenimentu imprevisu, un fallimentu tècnicu o umanu, un focu, meteorite, extraterrestrials, qualcosa;è prima di tuttu hè megliu esse preparatu.Avemu cunsigliatu per seguità Generating Sets.

Quandu ci sò fallimenti elettrici, l'imprese in carica generalmente risolve u più prestu pussibule, ma questu pò varià da un paru d'ore à uni pochi di ghjorni, secondu u tipu di fallimentu chì hà causatu u prublema.

Cumu preparate per una situazione di mancanza di energia?

Qualchissia hà digià pensatu à cumu risolve stu tipu di situazione, i generatori .Quessi sò macchine pensate per pruduce l'electricità movendu un generatore elettricu attraversu a combustione interna fatta da un mutore.

Cumu funziona un generatore?

Ciò chì sta maravigliosa macchina hè basata nantu à a lege chì l'energia ùn pò micca esse creata o distrutta, solu si trasforma.In questa macchina ciò chì succede hè una trasfurmazioni di l'energia, da a capacità di calore generata da u prucessu di combustione di u carburante chì aduprate, poi si trasforma in energia meccanica (a parte di trasfurmà un generatore elettricu) è infine in energia elettrica, chì hè quellu chì avete bisognu.

Di sicuru, un generatore hà parechje parte, perchè hè un prucessu cumplessu, ma u più impurtante chì duvete sapè hè chì hè un mutore è un alternatore, sti dui parti principali sò accoppiati è à u stessu tempu inseriti in una basa. inseme cù tutti l'altri elementi assai essenziali (silenziatore, pannellu di cuntrollu, tank di carburante, batterie, è quadru di trasferimentu di carica)

 

40071

Perchè aghju bisognu di un generatore?

Grandi generatori sò pensati per i lochi induve ùn ci hè micca furnimentu di l'electricità, cum'è una splutazioni assai, assai remota da a cità;in ogni casu, sò ancu utili per i grandi edifizii chì ùn devenu mai, mai, esse senza putere in casu di fallimentu di l'energia di a cità.Questu hè u casu di l'uspidale, pensate quante persone sò cunnessi à e macchine, quandu i dispositi di analisi necessitanu l'electricità, una persona chì hè in mezu à una scansione CT quandu l'electricità falla, l'illuminazione chì una infermiera hà bisognu mentre piglia una strada. , i bisogni elettricità in un hospitalu sò quasi infinitu.Ancu in u casu di centri cummerciali, induve ci sò centinaie di persone, in una fabbrica, induve a produzzione ùn pò micca esse firmata.

Allora i generatori sò sempre assai utili.


Tempu di post: 30-Sep-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi