Cumu installà i generatori in i climi estremi.Cusì cuntinueghja à offre un rendiment ottimali

Generatore

Ci sò quattru fatturi determinanti principali in u studiu di viabilità di un generatore in fronte di ambienti climatichi estremi:

• Temperature

• Umidità

• Pressione atmosferica

Qualità di l'aria: Questu dipende di parechji fatturi, cumprese a cuncentrazione di l'ossigenu, particeddi suspesi, salinità è diversi contaminanti ambientali, frà altri.

I climi cù una temperatura di l'ambienti di -10 ° C o più di 40 ° C, umidità sopra u 70%, o un ambiente disertu cù una grande quantità di polvera in l'aria sò esempi chjaru di cundizioni ambientali estremi.Tutti issi fattori ponu causari prublemi è accurtà a vita di serviziu di i generatori, sia s'ellu travaglianu in standby, postu chì anu da stà fermu per longu periodi di tempu, o continuamente, cum'è u mutore pò facilmente scaldà per via di u numeru di travagliu. ore, è ancu di più in ambienti polverosi.

Chì pò accade à u generatore in cundizioni estremi caldi o friddi ?

Capemu i climi estremamente freti per u generatore chì hè quandu a temperatura di l'ambienti pò causà alcuni di i so cumpunenti à falà à a temperatura di u nivellu di congelazione.In un clima sottu à -10 ºC pò succede:

• Difficultà in l'iniziu per via di a bassa temperatura di l'aria.

• Condensazione di l'umidità nantu à l'alternatore è u radiatore, chì ponu creà foglie di ghiaccio.

• U prucessu di scaricamentu batterie pò esse accelerated.

• I circuiti chì cuntenenu fluidi cum'è l'oliu, l'acqua o u diesel ponu congelate.

• I filtri d'oliu o di diesel ponu chjappà

• Stress termale à l'iniziu pò esse pruduciutu passendu da una temperatura estremamente bassa à una temperatura estremamente alta in un periudu di tempu relativamente cortu, correndu u risicu di bloccu di u mutore è di rottura di circuit.

• I parti muvimenti di u mutore diventanu più sensibili à a rottura, ancu per via di a pussibbili congelazione di u lubricant.

À u cuntrariu, l'ambienti estremamente caldi (più di 40 ºC) portanu essenzialmente à una riduzione di putenza, per via di a variazione di a densità di l'aria è a so cuncentrazione di O2 per realizà u prucessu di combustione.Ci sò casi particulari per ambienti cum'è:

Climi tropicali è ambienti di jungla

In stu tipu di clima, temperature assai altimi sò cumminati cù un livellu particularmente altu di umidità (spessu più di 70%).I generatori senza alcunu tipu di contramisura ponu perde circa 5-6% di u putere (o ancu percentuali più altu).Inoltre, l'intensa umidità face chì i bobinati di cobre di l'alternatore sottumettenu l'oxidazione rapida (i cuscinetti sò particularmente sensittivi).L'effettu hè simile à quellu chì truveremu à temperature estremamente basse.

Climi desertici

In i climi di u desertu, ci hè un cambiamentu drasticu trà e tampiratura di u ghjornu è di a notte : durante u ghjornu, e tampiratura ponu ghjunghje sopra à 40 °C è di notte ponu falà à 0 °C.I prublemi per i generatori ponu esse in dui modi:

• Issues duvuta à altu temperature durante u ghjornu: una diminuzione di u putere per una variazione di a densità di l'aria, alta temperatura di l'aria chì pò influenzà a capacità di rinfrescante di l'aria di i cumpunenti di u generatore, è soprattuttu u bloccu di u mutore, etc.

• A causa di e basse temperature durante a notte : difficultà à l'iniziu, scaricamentu acceleratu di a bateria, stress termicu nantu à u bloccu di u mutore, etc.

In più di a temperatura, a pressione è l'umidità, ci sò altri fattori chì ponu influenzà u funziunamentu di u generatore:

• Airborne dust: Puderia affettà u sistema di intake di u mutore, rinfrescante per riduzzione di flussu d'aria in u radiatore, cumpunenti elettrici di u pannellu di cuntrollu, alternatore, etc.

• A salinità ambientale: In generale, affettanu tutte e parti metalliche, ma più impurtante l'alternatore è u canopy di u generatore.

• Sustanze chimiche è altri contaminanti abrasivi: Sicondu a so natura, ponu influenzà l'elettronica, l'alternatore, u canopy, a ventilazione è altri cumpunenti in generale.

Cunfigurazione cunsigliata secondu u locu di u generatore

I fabricatori di generatori piglianu certe misure per evità l'inconvenienti descritti sopra.Sicondu u tipu di ambiente, pudemu applicà i seguenti.

In estremuclimi freddi (<-10 ºC), i seguenti ponu esse inclusi:

Prutezzione di a temperatura

1. Resistenza di riscaldamentu di refrigerante di u mutore

Cù pompa

Senza pompa

2. Resistenza di riscaldamentu d'oliu

Cù pompa.Sistema di riscaldamentu cù pompa integrata in u riscaldamentu di refrigerante

Crankcase patches o resistori d'immersione

3. Riscaldamentu di carburante

In prefiltru

In mangu

4. Sistema di riscaldamentu cù bruciatore di diesel per i lochi induve ùn hè micca dispunibile una fonte d'energia ausiliaria

5. Riscaldamentu d'entrata di l'aria

6. Resistenze di riscaldamentu di u compartment di u generatore

7. Riscaldamentu di u panel di cuntrollu.Unità di cuntrollu cù resistenza in display

Prutezzione di neve

1. Coperture di neve "Snow-Hood".

2. Filtru alternatore

3. Slats motorizzati o di pressione

Prutezzione à alta altitudine

Motori turbocharged (per putenza sottu 40 kVA è secondu u mudellu, postu chì in putenzi più altu hè standard)

In i climi cùchaleur extrême (>40 ºC)

Prutezzione di a temperatura

1. Radiatori à 50ºC (temperatura ambiente)

Open Skid

Canopy/container

2. Cooling di u circuitu di ritornu di carburante

3. Motori speciali per resiste à e temperature sopra i 40 ºC (per i generatori di gas)

Prutezzione di l'umidità

1. Vernice speciale nantu à l'alternatore

2. resistenza anti-condensation in alternator

3. Resistenza anti-condensation in pannelli di cuntrollu

4. Pittura speciale

• C5I-M (in container)

• Primer arricchitu di zincu (in canopies)

Prutezzione contr'à sabbia / polvera

1. Trappule di sabbia in inlets d'aria

2. Lame d'apertura motorizzate o di pressione d'aria

3. Filtru alternatore

4. Filtru Cyclone in mutore

Una cunfigurazione curretta di u vostru generatore è a realizazione di studii preliminari nantu à a climatologia di u locu di l'equipaggiu (temperatura, cundizioni d'umidità, pressione è inquinanti atmosferici) aiutanu à allargà a vita utile di u vostru generatore è mantene a so prestazione in perfettu statu. in più di riduce i travaglii di mantenimentu cù l'accessori adattati.


Tempu di Postu: Nov-08-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi