Cumu riduce a temperatura di l'aria intake di un generatore diesel

Cumu riduce a temperatura di l'aria intake di u generatore di diesel Generatore di diesel in funziunamentu, a temperatura di a bobina interna hè assai alta, se l'unità in a temperatura di l'aria hè troppu alta, portarà à a dissipazione di u calore ùn hè micca ideale, affettanu u funziunamentu di l'unità. , è ancu riduce a vita di serviziu di l'unità.Dunque, cumu riduce a temperatura di l'aria intake hè un prublema per esse discutitu, quì avemu sparte dui modi efficaci per riduce l'unità in a temperatura di l'aria.

Prima, l'usu di l'acqua prufonda.

Fonti d'acqua sotterranea, l'usu di l'acqua sotterranea in u cooler d'aria per riduce a temperatura di l'ingaghjamentu di l'aria.Per esempiu, una cumpagnia cù l'acqua prufonda (16 gradi in l'estiu, invernu, 14 gradi) per riduce a temperatura di l'aria, cusì chì u generatore di diesel in a temperatura di l'aria hè generalmente 25 gradi (minimu di 22 gradi), cusì chì a pruduzzione di unità hà aumentatu da 12%.
Dui, l'usu di l'iniezione di vapore d'acqua fridda.

L'usu di u sistema di iniezione di vapore d'acqua fredda, l'acqua hè aduprata in u principiu di diversi punti di ebollizione sottu a pressione atmosferica differente, l'assorbimentu di u generatore di diesel calore l'acqua calda in u tank di evaporazione di sigillatura per u jet pumping flussu di gas à traversu l'ugello espansione u sigillatu. regulatore di pressione di u cisterna, u diffusore di ejector à alta velocità, u vapuri di rinfrescante di u cisterna.Chì hè statu pumped in u vacuum altu, cusì chì cuntinuu pour in u tank d'acqua, una parte in l'evaporazione isotermica evaporazione bollente, acqua di bassa temperatura è a maiò parte in u calore à bassa temperatura in u funziunamentu congelatu, cuntinuu, Everfount pò pruduce acqua di rinfrescante. à bassa temperatura.

Hope chì pudemu usà u metudu sopra à riduce a temperatura di intake di generatori diesel, cusì chì l'unità per ottene u statu ideale di calore.Di sicuru, ci hè un bisognu di attentu à qualchi zoni di l 'acqua prufonda duvuta à a rilazioni trà a qualità acqua, facile à scala, cusì avemu a fari un bon travagghiu pulizziari la scala di mantenimentu di rutina.

 


Tempu di pubblicazione: 11-Jan-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi