Cumu sceglie un generatore diesel in l'area di Plateau

Accuminciamu cù una analisi teorica, cumminata cù esempi, per discutiri l'impattu di l'ambienti di l'altipiano nantu à u rendiment di i gruppi di generatori diesel è contramisuri.Per risolve u prublema di a caduta di putenza di u generatore di diesel causata da l'ambienti di l'altipiano, a caduta di forza di u mutore di diesel primariu deve esse risolta prima.

Attraversu una seria di misure tecnichi adattabili plateau cum'è tippi di ricuperazione di putenza, supercharged è intercooled, si pò effittivamenti risturà u putere, ecunumia, equilibriu termicu, è bassu-temperature principia prestazione di u mutore diesel mutore di u gruppu di generatore diesel prestazione elettrica di u generatore pò esse ristabilitu à u livellu uriginale, è avarà una forte adattabilità ambientale in una larga gamma di altitudine.

1. U currenti di output di ugeneratore dieselset cambierà cù u cambiamentu di altitudine.Quandu l'altitudine aumenta, cusì u putere di u generatore;vale à dì, u currente di output diminuisce, è a rata di cunsumu di carburante aumenta.Stu impattu affetterà ancu l'indicatori di prestazioni elettriche à varii gradi.

2. A freccia di u generatore hè determinata da a so propria struttura, è u cambiamentu di freccia hè direttamente proporzionale à a vitezza di u mutore diesel.Siccomu u guvernatore di u mutore di diesel hè un tipu centrifugu meccanicu, u so funziunamentu di travagliu ùn hè micca affettatu da i cambiamenti in l'altitudine, cusì u gradu di cambiamentu in a freccia di regulazione di freccia in u statu fermu deve esse uguali à i zoni di bassa altitudine.

3. U cambiamentu istantaneu di a carica certamenti pruvucarà u cambiamentu istantaneu di u torque di u mutore di diesel, è a putenza di output di u mutore di diesel ùn cambia micca istantaneamente.In generale, i dui indicatori di a tensione istantanea è a velocità istantanea ùn sò micca affettati da l'altitudine, ma per unità supercharged, a velocità di risposta di a velocità di u mutore diesel hè affettata da u ritardu di a velocità di risposta di u supercharger, è questi dui indicatori anu aumentatu. altu.

4. Sicondu l'analisi è a prova, u funziunamentu di i generatori diesel diminuite cù l'aumentu di l'altitudine, u tassu di cunsumu di carburante aumenta, a carica di calore aumenta, è i cambiamenti di prestazione sò assai serii.Dopu l'implementazione di un inseme cumpletu di misure tecniche per restaurà l'adattabilità di u plateau di a putenza turbocharged è intercooled, a prestazione tecnica di u generatore diesel pò esse restituita à u valore originale di fabbrica à una altitudine di 4000 m, è e contramisure sò cumpletamente efficaci. è fattibile.

L'usu di i motori diesel in i zoni di l'altopiano hè diversu da quellu in i zoni pianu, chì porta qualchì cambiamentu à u funziunamentu è l'usu di i motori diesel.I punti seguenti sò per riferimentu per l'utilizatori chì utilizanu motori diesel in i zoni di l'altopiano.

1. A causa di a bassa pressione di l'aria in l'area di l'altipiano, l'aria hè magre, è u cuntenutu di nutrienti hè bassu, soprattuttu per u mutore di diesel aspiratu naturali, a cundizione di combustione diventa peghju per via di l'ingesta d'aria insufficiente, cusì u mutore diesel ùn pò micca. emette u putere calibratu uriginale specificatu.Ancu s'è i mutori di diesel sò basamenti listessi, a putenza nominale di ogni tipu di mutore diesel hè diversu, cusì a so capacità di travaglià nantu à u plateau hè diversu.In cunsiderà a tendenza di ritardu d'ignizione in condizioni di plateau, per operare ecunomicamente u mutore diesel, hè generalmente cunsigliatu chì l'angolo di anticipu di l'approvvigionamentu di carburante di u mutore diesel aspiratu naturali deve esse avanzatu in modu adattatu.Cum'è l'altitudine aumenta, u rendiment di putenza diminuisce, è a temperatura di scarico aumenta, l'utilizatori anu da cunsiderà ancu a capacità di travagliu di u mutore diesel à l'altitudine alta quandu sceglienu un mutore diesel, è evità strettamente l'operazione di sovraccarico.Sicondu esperimenti realizati quist'annu, per i motori diesel utilizati in i zoni di l'altipiano, u turbocharge di gas di scarico pò esse usatu cum'è una compensazione di putenza per i zoni di u plateau.A turbocharge di gas di scarico pò micca solu cumpensà a mancanza di putenza in l'altipiano, ma ancu migliurà u culore di fume, restaurà u rendiment di energia è riduce u cunsumu di carburante.

2. Cù l'aumentu di l'altitudine, a temperatura di l'ambienti hè ancu più bassa di quella in i zoni pianu.In generale, a temperatura ambientale scenderà da circa 0,6 gradi Celsius per ogni 1000M d'aumentu.Inoltre, per via di l'aria di pianura magre, a prestazione di partenza di i motori diesel hè megliu cà quella in i zoni pianu.Differenza.Durante l'usu, l'utilizatore deve piglià misure ausiliarii di partenza chì currispondenu à l'iniziu à bassa temperatura.

3. Quandu l'altitudine aumenta, u puntu di ebollizione di l'acqua diminuisce, mentre chì a pressione di u ventu di l'aria di rinfrescante è a qualità di l'aria di rinfrescante diminuite, è a dissipazione di calore per kilowatt per unità di tempu aumenta, cusì a cundizione di dissipazione di u calore di u cooling. sistema hè peghju chè quellu di a pianura.In generale, ùn hè micca cunsigliatu di utilizà un ciculu di rinfrescante apertu in i zoni di l'altitudine di l'altitudine, è un sistema di rinfrescamentu chjusu pressurizatu pò esse usatu per aumentà u puntu di ebollizione di u refrigerante quandu s'utilice in i zoni di u pianu.

Sicondu u manager chì hà vindutu è utilizatu gruppi di generatori diesel per parechji anni, Hongfu Power ricumanda chì i clienti anu da sceglie.Generatori diesel Volvoper assicurà chì a putenza di output di i generatori diesel pò risponde à i requisiti per l'usu, è u cunsumu di carburante ùn cresce micca.


Tempu di pubblicazione: 14-sep-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi