Cumu Funzionanu i Generatori Standby è Perchè Ogni Impresa Ne Necessità Una

I generatori di standby sò un salvatore durante l'interruzioni di energia causate da guasti, tempeste è altri fattori.A maiò parte di i centri commerciali, ospedali, banche è imprese necessitanu un suministru di energia ininterrotta in tuttu u ghjornu.

A diferenza chjave trà un generatore ordinariu è un generatore standby hè chì u standby si accende automaticamente.

Cumu Funzionanu i Generatori Standby

Un generatore standby funziona cum'è un generatore normale, cunvertisce u mutore d'energia meccanica di a combustione interna in energia elettrica cù un alternatore.Questi generatori standby venenu in diverse forme è dimensioni.Puderanu funziunà cù diversi tipi di carburanti, cum'è diesel, gasoline è propanu.

A diferenza principale hè chì i generatori di standby sò custituiti da un cambiamentu di trasferimentu automaticu per funziunà automaticamente.

Cambia trasferimentu automaticu

Un cambiamentu di trasferimentu automaticu hè in u core di u vostru sistema di salvezza.Sentu è disconnects da a vostra rete elettrica è trasferisce a carica per cunnette u generatore per furnisce l'energia d'emergenza automaticamente in casu d'interruzione.I mudelli più recenti includenu ancu capacità di gestione di l'energia per carichi è apparecchi d'alta corrente.

Stu prucessu pigghia sin'à trè seconde;a condizione chì u vostru generatore hà abbastanza fornimentu di carburante è funziona bè.Quandu u putere torna, l'interruttore automaticu spegne ancu u generatore è trasferisce a carica à a fonte di utilità.

Sistema di gestione di l'energia

I servizii anu diverse dispusitivi d'alta tensione, cum'è riscaldatori, climatizzatori, microonde, secadori elettrici, etc. Se qualchissia di sti dispusitivi era in l'outtage, u generatore standby puderia micca avè a capacità di putenza per gestisce a carica cumpleta secondu u sizing. .

L'opzione di gestione di l'energia assicura chì i dispositi d'alta tensione funzionanu solu quandu ci hè abbastanza putenza.In u risultatu, lumi, ventilatori è altri apparecchi di bassa tensione correranu prima di quelli d'alta tensione.Cù i sistemi di gestione di l'energia, i carichi ricevenu a so parte di u putere secondu a priorità durante una interrupzione.Per esempiu, un ospedale priorizzeria l'equipaggiu chirurgicu è di supportu di vita è l'illuminazione d'emergenza sopra l'aria condizionata è altri sistemi ausiliari.

I vantaghji di un sistema di gestione di l'energia sò l'efficienza di carburante rinfurzata è a prutezzione di carichi à tensioni più bassu.

Controller di u generatore

Un controller di generatore gestisce tutte e funzioni di un generatore di standby da l'iniziu à u chjusu.Monitoreghja ancu u rendiment di u generatore.Se ci hè un prublema, u controller l'indica per chì i tecnichi ponu riparà in u tempu.Quandu a putenza torna, u controller taglia l'alimentazione di u generatore è l'abbanduneghja per circa un minutu prima di chjude.U scopu di fà cusì hè di lascià u mutore di funziunà in un ciclu di rinfrescante in quale ùn ci hè micca carica cunnessa.

Perchè ogni impresa hà bisognu di generatori di standby??

Eccu sei motivi per chì ogni impresa hà bisognu di un generatore standby:

1. Elettricità garantita

L'electricità 24/7 hè essenziale per i stabilimenti di fabricazione è e strutture mediche.Avè un generatore di standby dà a pace di mente chì tutti l'equipaggiu critichi continuanu à funziunà durante l'interruzioni.

2. Mantene a riserva sicura

Parechje imprese anu un stock peribule chì esige cundizioni fissi di temperatura è pressione.I generatori di salvezza ponu mantene l'azzioni cum'è l'alimentarii è i suminii medichi sicuri in una mancanza.

3. Prutezzione da u clima

L'umidità, l'alte temperature è e cundizioni di congelazione per via di l'interruzioni di energia ponu ancu dannà l'equipaggiu.

4. Reputazione cummerciale

L'alimentazione ininterrotta assicura chì site sempre apertu per mantene a vostra attività in funzione.Stu benefiziu pò ancu dà un vantaghju nantu à i vostri cuncurrenti.

5. Risparmio di soldi

Parechje imprese cummirciali acquistanu generatori di standby per cuntinuà l'operazioni senza perde u cuntattu cù i clienti.

6. Capacità di cambià

A capacità di cambià à i sistemi di energia d'emergenza offre un pianu di energia alternativa per l'affari.Puderanu aduprà questu per calà e so fatture durante l'ora di punta.In certi spazii remoti induve u putere ùn hè micca coherente o hè furnitu da un altru mezzu cum'è u solar, avè una fonte di energia secundaria pò esse critica.

Pensieri finali nantu à i generatori di standby

Un generatore di standby hè un bonu sensu per qualsiasi attività, in particulare in quelli spazii induve l'interruzioni di energia sò regularmente.

 


Tempu di Postu: Jul-26-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi