Cumu funziona i generatori, e so caratteristiche è applicazioni

Cumu funziona i generatori elettrici?

Un generatore elettricu hè un dispositivu chì hè utilizatu per pruduce l'energia elettrica, chì pò esse guardatu in batterie o pò esse furnitu direttamente à e case, buttreghi, uffizii, etc. I generatori elettrici travaglianu nantu à u principiu di l'induzione elettromagnetica.Una bobina di cunduttore (una bobina di ramu strettamente avvolta nantu à un core di metallu) hè rotata rapidamente trà i poli di un magnetu di ferru di cavallu.A bobina di cunduttore cù u so core hè cunnisciuta cum'è armatura.L'armatura hè cunnessa à un fustu di una fonte d'energia meccanica cum'è un mutore è giratu.L'energia meccanica necessaria pò esse furnita da i mutori chì operanu cù carburanti cum'è diesel, benzina, gas naturale, etc., o via fonti d'energia rinnuvevuli, cum'è una turbina eolica, una turbina d'acqua, una turbina solare, etc. Quandu a bobina gira, hè taglia u campu magneticu chì si trova trà i dui poli di u magnetu.U campu magneticu interferiscenu cù l'elettroni in u cunduttore per induce un flussu di corrente elettrica in ellu.

Caratteristiche di i generatori elettrici
Potenza: Generatori elettrici cù una larga gamma di capacità di pruduzzioni di putenza sò prontu dispunibili.I requisiti di putenza bassa è alta ponu esse cumpletati facilmente scegliendu un generatore elettricu ideale cù a putenza di uscita.

Carburante: Opzioni di carburante multiple cum'è diesel, benzina, gas naturale, GPL, etc. sò dispunibili per i generatori elettrici.

Portabilità: Ci sò generatori dispunibuli in u mercatu chì anu roti o manichi appiccicati nantu à elli in modu chì ponu esse spustati da un locu à l'altru facilmente.

Noise: Certi mudelli di generatori anu una tecnulugia di riduzzione di u rumore, chì li permette di mantene a vicinanza senza prublemi di contaminazione di u sonu.

Applicazioni di generatori elettrici

I generatori elettrici sò utili per case, buttreghi, uffizii, ecc.Agiscenu cum'è una copia di salvezza per assicurà chì l'apparecchi ricevenu alimentazione ininterrotta.

In i zoni distanti, induve l'electricità da a linea principale ùn si pò micca accede, i generatori elettrici sò a fonte primaria di alimentazione.

In i zoni distanti, induve l'electricità da a linea principale ùn si pò micca accede, i generatori elettrici sò a fonte primaria di alimentazione.

Quandu travaglia in siti di prughjettu induve l'electricità ùn si pò accede da a reta, i generatori elettrici ponu esse utilizati per l'alimentazione di machini o arnesi.


Tempu di Postu: Jul-05-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi