Hongfu Power era in visita à i Partenarii di l'Asia Sud-Est

In ordine à a cooperazione più stretta è brillanti, u nostru direttore di marketing di visitatu i nostri partenarii in Tailanda, Singapore, Indonesia, Laos, Cambogia, cù 28 grandi ghjorni di travagliu cù i nostri partenarii, avemu firmatu u fruttu novu cuntrattu di cooperazione per i prossimi anni! u pianu di u sviluppu futuru di Hongfu Power.I dui partiti anu righjuntu un cunsensu nantu à a cooperazione ulteriore è cuntinueghjanu à espansione a cooperazione trà e duie parte.Ci sforzeremu per fà u putere di Hongfu à a marca di punta in l'industria di e soluzioni di energia in u Sudeste Asiaticu.

news3pic

In Tailanda, u nostru ingegnere generale hà una sessione di furmazione tecnica. U cursu include l'installazione di u generatore Hongfu, a manutenzione, a riparazione, a garanzia è l'applicazione di software IN sit.In totale, ci sò 8 ingegneri lucali chì anu assistitu à sta furmazione!

In Indonesia è Singapore, u nostru direttore di marketing hà avutu una riunione fruttuosa cù i nostri rivenditori lucali, Hongfu prumove a serie Deutz è u generatore di serie Isuzu in questi dui mercati principali in l'annu 2020. U generatore di serie Hongfu Deutz adoptarà u mutore Deutz, Leroy Somer Alternator, Deepsea. controller è CHNT MCCB, generatore di serie Hongfu Izuzu sceglierà u mutore JX ISUZU, l'alternatore Brushless Hongfu, u controller Deepsea è CHNT MCCB.ùn hà micca solu furnisce una qualità incredibile, ma ancu assicurarà u vantaghju di u prezzu in u mercatu!

In Laos è Cambogia, a squadra di Hongfu hà visitatu l'imprese di custruzzione chinesi chì sceglienu i generatori diesel di tipu di containeru Hongfu Yuchai è Cummins.Segui a pulitica "un cinturione una strada", più è più cumpagnie di custruzzione chinesa esce da a Cina è intraprendenu più è più prughjetti in l'esteru, In u luntanu di a cità, custruiscenu via è ponte à alta velocità, daretu à u so travagliu duru. , U generatore Hongfu furnisce sempre u supportu affidabile di energia elettrica.L'ingegnere generale di Hongfu hà verificatu a maiò parte di i generatori di contenitori chì travaglianu è hà fattu furmazione tecnologica per u so dipartimentu di garanzia di energia.U direttore di marketing di Hongfu mantene una conversazione amichevule cù u capu di l'imprese di custruzzione.anu apprezzatu chì Hongfu li furnisce un generatore di qualità maravigliosa è facenu chì u so prughjettu procede à tempu.Ancu cunfirmanu chì cumprà assai generatori di tippu di containeru novu in i novi prughjetti in l'annu 2020!

Induve bisognu di energia, induve hè u generatore Hongfu!


Tempu di post: 28-May-2019

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi