Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè prima di cumprà un generatore Diesel

Chì ghjè un generatore diesel?
Un generatore diesel hè utilizatu per generà energia elettrica utilizendu un mutore diesel cù un generatore elettricu.Un generatore di diesel pò esse usatu cum'è una fonte di energia d'emergenza in casu di taglio di energia o in i lochi induve ùn ci hè micca cunnessione cù a rete elettrica.

Tipi di generatori diesel
I generatori di diesel sò dispunibuli in diverse dimensioni, mudelli è disinni chì sò fabbricati da parechje cumpagnie.Allora prima di cumprà un generatore diesel, quì sò i sfarenti tippi chì duvete sapè.

Industriale o Residenzialel
- I generatori industriali sò generalmente di grande dimensione è ponu furnisce una grande quantità di putere per un longu periodu di tempu.Cum'è u nome suggerisce, sò generalmente usati in industrii induve a dumanda di putenza hè alta.Per d 'altra banda, i generatori residenziali sò chjuchi in grandezza è furnisce u putere à un intervallu specificu.Sò ideali per l'usu in casa, picculi negozi è uffizii.

Raffreddatu à l'aria o à l'acqua
- I generatori raffreddati à l'aria si basanu in l'aria per furnisce a funzione di raffreddamentu per u generatore.Nisuna parte addiziale, eccettu per un sistema di ingressu d'aria hè aduprata.I generatori raffreddati à l'acqua si basanu nantu à l'acqua per u rinfrescante è custituiscenu un sistema separatu per ottene sta funzione.I generatori raffreddati à acqua necessitanu più mantenimentu cà i generatori raffreddati à l'aria.

Forza di putenza
- A gamma di putenza di i generatori diesel hè assai larga è pò esse classificata in cunseguenza.Un generatore di diesel di 3 kVA pò esse usatu per eseguisce strumenti o apparecchi elettrici cum'è AC, computer, ventilatori di tettu multipli, etc. Sò adattati per l'usu in picculi uffizii, buttreghi è case.Mentre chì un generatore diesel 2000 kVA seria adattatu per l'usu in grandi industrii o lochi cù una alta dumanda di putenza.

Specificazioni per mantene l'enfasi mentre compra Generatore Diesel

putenza
– Hè impurtante di cunnosce u requisitu di a casa / impresa prima di cumprà un generatore diesel.Sicondu a necessità di un locu, i generatori chì varienu da 2,5 kVA à più di 2000 kVA ponu esse usatu.

Fase
- I generatori diesel sò dispunibuli per e cunnessioni monofase è trifase.Scuprite se a vostra casa / impresa hà una cunnessione monofase o trifase è sceglite un generatore adattatu per quessa.

Cunsumu di carburante
- U cunsumu di carburante hè una di e cose più impurtanti chì deve esse tenutu in mente mentre cumprà un generatore diesel.Scuprite u cunsumu di carburante di u generatore per ora è per kVA (o kW) è ancu l'efficienza di carburante chì furnisce in quantu à a carica.

Sistemi di cuntrollu è sistemi di gestione di l'energia
- Generatori cù a capacità di trasferisce automaticamente a putenza da a rete à u generatore durante un taglio di energia è viceversa, avvisu di visualizazione (bassu carburante è altri prublemi di rendiment) è furnisce una larga gamma di dati di analisi, aiutanu à aumentà l'efficienza di u diesel. generatore.U sistema di gestione di l'energia aiuta à ottimisà u cunsumu di carburante è u rendiment di u generatore in quantu à a dumanda di carica.

Portabilità è dimensione
- Un generatore cù un set di roti o quelli chì sò furnuti cù slot per facilità di elevazione aiuta à riduce u fastidiu di u trasportu.Inoltre, tenite in mente a dimensione di u generatore in quantu à u spaziu dispunibule per mantene.

Rumore
- L'emissione di rumore elevatu pò esse un prublema se u generatore hè tenutu in prossimità.A tecnulugia di assorbimentu di u rumore hè furnita in certi generatori diesel chì riduce assai u rumore emessu da questu.


Tempu di post: Apr-19-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi