Ottu passi essenziali per u mantenimentu propiu di u generatore diesel

A manutenzione curretta di u generatore diesel hè chjave per assicurà chì u vostru equipamentu cuntinueghja in funzione per l'anni à vene è questi 8 punti chjave sò essenziali

1. Diesel Generator Routine General Inspection

Durante u funziunamentu di u generatore di diesel, u sistema di scarico, u sistema di carburante, u sistema elettricu DC è u mutore necessitanu un monitoraghju strettu per eventuali perdite chì ponu causà avvenimenti periculosi.Cum'è cù qualsiasi mutore di combustione interna, u mantenimentu propiu hè essenziale.SL'assistenza standard è i tempi di cambiamentu d'oliu sò cunsigliati à 500 hi nostri, ma alcune applicazioni ponu esse bisognu di tempi di serviziu più brevi.

2. Lubrication Service

L'oliu di u mutore deve esse verificatu durante l'arrestu di u generatore à intervalli regulari cù una jauge.Lasciate chì l'oliu in i parti superiori di u mutore sguassate in u carter è seguite i cunsiglii di u fabricatore di u mutore per a classificazione di l'oliu API è a viscosità di l'oliu.Mantene u nivellu di l'oliu u più vicinu pussibule à a marca completa nantu à u dipstick aghjunghjendu a stessa qualità è a marca di l'oliu.

L'oliu è u filtru deve ancu esse cambiatu à intervalli di tempu acclamati.Verificate cù u fabricatore di u mutore per e prucedure per drenà l'oliu è rimpiazzà u filtru d'oliu è a so eliminazione deve esse fatta in modu adattatu per evità danni o responsabilità ambientali.

Tuttavia, vale a pena aduprà l'olii, i lubrificanti è i refrigeranti più affidabili è di più alta qualità per mantene u vostru mutore funzionante.

3. Sistema di Cooling

Verificate u nivellu di refrigerante durante i periodi di spegnimentu à l'intervallu specificatu.Eliminate u cappucciu di u radiatore dopu avè permessu u mutore di rinfriscà, è, se ne necessariu, aghjunghje u coolant finu à chì u livellu hè di circa 3/4 in. I motori diesel pesanti necessitanu una mistura equilibrata di refrigerante d'acqua, antifreeze è additivi di coolant.Inspeccione l'esterno di u radiatore per l'ostruzzioni, è sguassate tutta a terra o materiale straneru cù una spazzola suave o un tela cun prudenza per evità di dannà l'alette.Sè dispunibule, utilizate aria compressa à bassa pressione o un flussu d'acqua in a direzzione opposta di u flussu di l'aria normale per pulisce u radiatore.

4. Sistema di carburante

U diesel hè sottumessu à a contaminazione è a corrosione in un periudu di un annu, è per quessa, l'eserciziu regulare di u generatore hè altamente cunsigliatu per utilizà u carburante almacenatu prima chì si degrada.I filtri di carburante deve esse drenatu à l'intervalli designati per via di u vapore d'acqua chì s'accumula è si condensa in u tank di carburante.

Pruvazioni regulare è lucidatura di carburante pò esse dumandate se u carburante ùn hè micca usatu è rimpiazzatu in trè à sei mesi.U mantenimentu preventivu deve include una ispezione generale regulare chì include u cuntrollu di u nivellu di refrigerante, u livellu di l'oliu, u sistema di carburante è u sistema di partenza.I tubi è i tubi di u cooler di l'aria di carica deve esse ispezionati regularmente per perdite, buchi, crepe, sporcizia è detriti chì ponu bluccà l'alette o cunnessione allentate.

"Mentre u mutore mantene e so proprietà meccaniche, pò causà prublemi ligati à a qualità di u diesel.A cumpusizioni chimica di u diesel hà cambiatu in l'ultimi anni;un certu percentinu di biodiesel à bassa o alta temperatura libera impurità, mentre chì un certu percentinu di biodiesel à temperature calde mischiate cù l'acqua (condensazione) pò esse a culla di a proliferazione bacteriana.Inoltre, a riduzzione di Sulphur riduce a lubrificazione, chì eventualmente blocca e pompe di iniezione di carburante.

"Inoltre, acquistendu un genset, hè impurtante sapè chì una larga gamma di accessori opzionali sò dispunibili chì permettenu di allargà l'intervalli di mantenimentu è assicuranu furnisce una putenza di qualità per tutta a vita di u genset.."

Siccomu a qualità di carburante hè male in a maiò parte di i paesi, stallanu filtri di carburante per separatori d'acqua è un sistema di filtrazione supplementu per prutege u sistema di iniezione di carburante sensitivu;è cunsigliate à i clienti per rimpiazzà l'elementi à tempu per evità tali rotture.

5. Testing Batteries

Batterie di partenza debbuli o scariche sò una causa cumuni di fallimenti di u sistema di alimentazione in standby.A bateria deve esse mantenuta cumplettamente carica è ben mantenuta per evità a diminuzione da teste regulare è ispezione per cunnosce u statu attuale di a batteria è evità ogni avviamentu di u generatore.Anu ancu esse puliti;è a gravità specifica è i livelli di l'elettroliti di a bateria verificatu spessu.

• Testing batterie: Merely checking the output voltage of the batteries ùn hè micca indicativu di a so capacità di furnisce una putenza di partenza adatta.Cum'è l'età di e batterie, a so resistenza interna à u flussu di corrente aumenta, è l'unica misura precisa di a tensione terminale deve esse fatta sottu carica.In certi generatori, sta prova indicativa hè realizata automaticamente ogni volta chì u generatore hè iniziatu.Nantu à l'altri generatori, aduprate un tester manuale di carica di batteria per attestà a cundizione di ogni batteria di partenza.

• Pulizia di e batterie: Mantene e batterie pulite sguassate cù un pannu umitu ogni volta chì a sporcizia pare eccessiva.Se a corrosione hè presente intornu à i terminali, sguassate i cavi di a bateria è lavate i terminali cù una suluzione di baking soda è acqua (¼ lb baking soda à 1 quart d'acqua).Attenti à impedisce chì a suluzione entre in e cellule di a bateria, è lavate e batte cù acqua pulita quandu finitu.Dopu avè rimpiazzatu e cunnessione, chjappà i terminali cù una ligera applicazione di vaselina.

• Verificazione di gravità specifica: In batterie di piombo-acidu di cellula aperta, utilizate un idrometru di bateria per verificà a gravità specifica di l'elettrolitu in ogni cellula di bateria.Una batteria completamente carica averà una gravità specifica di 1.260.Caricà a bateria se a lettura di gravità specifica hè sottu 1.215.

• Verificazione di u nivellu di l'elettroliti: In batterie di piombo-acidu di cellula aperta, verificate u livellu di l'elettrolitu almenu ogni 200 hr di operazione.Sè bassu, riempie e cellule di a bateria à u fondu di u collu di riempimentu cù acqua distillata.

6. Routine Engine Exercise

L'eserciziu regulare mantene e parti di u mutore lubrificate è impedisce l'ossidazione di i cuntatti elettrici, usa carburante prima chì si deteriora, è aiuta à furnisce un avviamentu affidabile di u mutore.L'esercitu di u mutore hè cunsigliatu per esse eseguitu almenu una volta à u mese per un minimu di 30 min.caricate à micca menu di un terzu di a classificazione di a targa.

U più impurtante, quandu si tratta di mantenimentu di u mutore, hè cunsigliatu di fà inspezioni regularmente perchè u mantenimentu preventivu hè megliu cà u mantenimentu reattivu.Tuttavia, hè di primura di seguità a prucedura di serviziu designata è intervalli.

7. Mantene u vostru Generatore Diesel Clean

L'oliu d'oliu è altri prublemi sò faciuli à vede è cura di quandu u mutore hè bellu è pulitu.L'ispezione visuale pò assicurà chì i tubi è e cinture sò in boni cundizioni.I cuntrolli frequenti ponu impedisce a vespe è altri fastidiosi di nidificà in u vostru equipamentu.
Più un generatore hè utilizatu è si basa, u più deve esse cura.Tuttavia, un generatore chì hè raramente utilizatu puderia micca bisognu di cura.

8. Ispezione di u sistema di scarico

In casu chì ci sò fughe longu à a linea di scarico chì generalmente si trova in i punti di cunnessione, i saldature è i guarnizioni;duveranu esse riparati immediatamente da un tecnicu qualificatu.

 


Tempu di post: 29-mar-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi