Diesel vs.Generatori di benzina: quale hè u megliu per a vostra casa?

Dapoi l'invenzione di i mutori, a più grande cumpetizione hè stata trà generatori di diesel è generatori di benzina.L'ultima quistione resta: quale hè megliu?È ùn hè micca solu per e vitture chì stu dibattitu si estende à, si stende à i posti di travagliu, case, imprese è splutazioni in u globu.

I generatori di benzina è di diesel anu a so bona parte di vantaghji è svantaghji, è hè veramente à voi cum'è individuu per decide quale hè a megliu opzione per voi.Dunque, permettenu di aiutà vi scopre quale generatore - diesel o benzina - hè megliu per a vostra casa.

I vantaghji di i generatori diesel

Cunsiderati à tempu sicuru è affidabile, i generatori diesel sò assai ricercati.Unu di i più grandi vantaghji chì i generatori diesel offrenu hè a so efficienza di carburante.Brusgianu menu carburante cà i so contraparti di benzina - in fattu, in ogni periodu, i generatori di diesel brusgianu circa 50% di menu carburante cà i generatori di benzina.

Cum'è u diesel s'ignite quandu si mischia cù l'aria riscaldata à alta pressione, a cumpressione più alta di u mutore permette à u diesel per esse efficiente in carburante.A putenza minima di i generatori di diesel hè menu di 8 KW, cumparatu cù a putenza massima di u generatore di benzina chì hè 10 KW.

I generatori di diesel sò ancu costuali, postu chì anu un costu più bassu di pruprietà.Questi generatori ponu ancu esse più longu - presumibbilmente trè volte più longu - è custanu menu di funziunamentu, postu chì u gasoil hè più prezzu di a benzina è dura più tempu per deprezzà.

Operatu à carichi trà u 60% à u 100% per periodi prolongati, u diesel hà un soprattuttu significativu annantu à i so contraparti di benzina.Perchè i generatori di diesel ponu autolubrificà, u so sistema di consegna di carburante dura più longu.

In più, u mutore diesel ùn hà micca un sistema di accensione, eliminendu una cosa più chì pò fallu.Cume i generatori di diesel ùn anu micca bugie o carburatori, ùn ci hè bisognu di rimpiazzà.

Dunque, i motori diesel necessitanu menu mantenimentu cà i motori à benzina.Tuttavia, anu sempre bisognu di mantenimentu cuntinuu, cum'è cambiamenti regulari d'oliu.Tutti questi vantaghji dà veramente à i generatori diesel un vantaghju sopra i generatori di benzina.

I svantaghji di i generatori diesel

Siccomu u diesel ùn pò micca esse cuntrullatu cusì precisamente cum'è a benzina, chì si traduce in una vibrazione vigorosa quandu u diesel hè ignitu, i motori diesel anu da esse rinfurzati è sò cusì più pesanti.

I generatori di diesel sò ancu menu amichevuli di l'ambiente postu chì emettenu più diossidu di carbonu ègas nocivues per litru di carburante chè i motori à benzina.In ogni casu, cum'è i motori diesel utilizanu menu carburante, ponu ancu emette menu di diossidu di carbonu cù u tempu, secondu a frequenza di l'usu.

Un altru fattore da tene in mente in quantu à i generatori di diesel hè chì, malgradu u fattu chì duranu più longu è fallenu menu spessu, una volta fallenu, u costu di riparazione hè più caru ch'è cù i generatori di benzina.Inoltre, i generatori di diesel producenu più rumore cà i generatori di benzina cumpatibili.

I vantaghji di i generatori di benzina

Cunsidaratu com'è l'opzione megliu per l'usu pocu o tempurale, i generatori di benzina, chì sò stati quì più longu, sò generalmente menu caru cà i so contraparti di diesel.

I generatori di benzina sò cunsiderati cum'è una fonte di energia efficiente è affidabile à pocu costu.Sò ancu dispunibili in più mudelli per via di a so putenza ridutta è tendenu à esse assai più silenziu.

Un altru vantaghju significativu di i generatori di benzina hè chì pruduceranu menu fumi di diossidu di carbonu.Sò ancu assai più faciuli di manighjà è più adattati per l'alimentazione mobile chì i so omologhi diesel.

I svantaghji di i generatori di benzina

Ci hè una quantità di svantaghji à aduprà generatori di benzina.Prima, a benzina hè un carburante chì hè menu sicuru di trasportà chì u diesel.Ma mentre i motori diesel sò generalmente più sicuri di quelli di benzina, oghje ci sò più funzioni di sicurezza è cuntrolli in u locu per assicurà a sicurità di i motori à benzina.

A benzina hè più volatile è, di solitu, genera più calore paragunatu à i generatori di diesel chì ponu purtà à più usura, è ancu più sforzu nantu à i cumpunenti interni di u generatore cù u tempu.Questu risultatu in una necessità di mantenimentu è riparazione più frequenti, è infine, una vita di vita più corta.

A causa di sti mutivi, i generatori di benzina ùn sò in generale in funzione à carichi elevati per periodi estesi.

U Verdittu

Avà chì avemu scupertu i vantaghji è i svantaghji di i generatori di benzina è di diesel, hè ora di decide quale hè superiore.

Mentre hè una partita abbastanza vicinu, u fattore decisivu dipende da e esigenze chì avete personalmente.A cosa più impurtante chì avete bisognu à piglià in cunsiderà mentre decide quale generatore di sceglie hè ciò chì i vostri bisogni sò è cumu u generatore serà utilizatu.

Mentre chì i generatori di benzina sò menu caru per cumprà in paragunà à i generatori di diesel, hè menu costu di gestisce i generatori di diesel cù u tempu.Sè vo circate di generazione di energia più altu allora i generatori diesel sò una bona scelta.In ogni casu, sè avete solu bisogni modesti, i generatori di benzina sò l'opzione megliu.

In generale, i generatori di diesel sò usati per l'alimentazione industriale, è i generatori di benzina sò generalmente usati per alimentà e case.Dunque, sè vo circate un generatore modestu per a vostra casa chì hè ancu tranquillu, allora i generatori di benzina sò più probabili di esse l'opzione megliu.

5


Tempu di Postu: Aug-08-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi