Guida di compra di generatori diesel

Cumu cumprà un generatore diesel adattatu?prima di tuttu, vi tocca à avè abbastanza infurmazione circa differente tippi di generators diesel.Alcune di sta infurmazione hè ligata à i tipi di generatori di diesel in quantu à a so applicazione.Principalmente i generatori industriali è di casa sò i tipi principali di generatori chì a familiarità cun elli ponu aiutà u cliente à cunnosce i dettagli quandu compra.

Generatori diesel industriali

Generatori Diesel, industriale (Generatore Industriale) Cum'è u nome suggerisce, usa l'industria.Tali generatori sò generalmente grande in grandezza è capaci di generà assai energia per un longu periodu di tempu.Questi generatori sò generalmente usati quandu a dumanda di energia hè alta.

Generatori residenziali

Generatori Residenziale pò esse usatu in magazzini, uffizii, cumplessi è picculi edifici è case private.Questi generatori sò fatti in picculi dimensioni è anu a capacità di generà energia in un intervallu specificu.

Eccu alcune marche reputate di generatori diesel chì ponu esse utilizati in modu sicuru:

Cummins

Perkins

Generatore diesel Volvo

Yanmar

Cinque Cunsiglii Chiavi Quandu Accattu Un Generatore Diesel

Cumu l'ammentatu, i generatori di diesel sò u core di l'industrii, i cumplessi, i prughjetti infrastrutturali è l'attività outdoor.Quandu compra sti articuli, avete bisognu di attentu à almenu i seguenti cinque punti.

A dimensione di i generatori hè assai impurtante

Unu di i fatturi più impurtanti per cunsiderà quandu cumprà un generatore hè a dimensione di i generatori.In fatti, quandu si determinà a dimensione, un puntu impurtante chì dipende di l'iniziu (iniziu) di i mutori hè chjamatu u currenti inrush.

I currenti inrush, a quantità di quale varieghja in diversi dispositi, si riferisce à u currente cunsumatu da a carica elettrica in u mumentu di a cunnessione à l'alimentazione.

A causa di i prublemi cumplessi è tecnichi chì circundanu u prublema di intrusione currente, i dettagli ùn sò micca divulgati, ma deve esse nutatu chì a dimensione di u generatore hè un prublema impurtante chì deve esse decisu dopu avè ricivutu cunsiglii da esperti.

Capacità unità

Una capacità unità, chjamata ancu capacità modulare, hè un principiu di disignu chì divide un sistema in parti più chjuche chjamate moduli.

Una capacità unica pò esse creata o mudificata indipindente o cambiata cù altri moduli o trà sistemi diffirenti.Ci hè parechje benefizii per attentu à sta capacità.

Prima, postu chì u malfunzionamentu di una unità separata hè cumpensata per aghjustà l'altri unità, l'affidabilità di l'equipaggiu aumenta ancu.Siconda, postu chì ùn ci hè micca bisognu di taglià cumplettamente u flussu di putere durante u serviziu, u costu è a durata di a distanza di u serviziu hè ridutta.

Sistemi di cuntrollu è gestione di l'energia

Un cuntrollu di sistema ideale deve offre una varietà di funziunalità.Questi includenu, per esempiu, a capacità di inizià è programà u dispusitivu, è di vede alerti (per esempiu, carburante bassu o altre prublemi di utilità).

Parechji generatori sò avà equipati di sistemi di gestione di l'energia.Questi sistemi creanu un strumentu per ottimisà u cunsumu di carburante è migliurà u rendiment di i generatori chì hè proporzionatu à a quantità di dumanda.Inoltre, u sistema di gestione di l'energia estende a so vita di serviziu evitendu danni à u mutore.

Efficienza di carburante

A causa di l'avanzati in l'innuvazioni di cuncepimentu è l'efficienza di carburante, oghje i Generatori Mobile anu minimizatu u cunsumu di carburante cumparatu cù l'ultimi cinque anni.

U fattu chì l'ultimi sviluppi è l'equipaggiu ponu purtà à un rendimentu più longu è megliu di i generatori, hà purtatu à a crescita di u mercatu per questi articuli.Per quessa, hè necessariu di assicurà chì i generatori cunsuma u so carburante quandu investenu in generatori è cumprà.

Dimensione fisica è spedizione

A dimensione fisica di i generatori è s'ellu ponu esse trasportati da camioni grossi, è cumu si sò posizionati, sò tutti i prublemi chì devenu esse chjaramente illustrati quandu si compra.

Forsi rivisendu u sopra è tutti sò impurtanti in u prucessu di cumprà un generatore, hè necessariu attentu à u fattu chì l'usu di i servizii prufessiunali di e cumpagnie chì operanu in questu campu, ponu fà u prucessu di compra per voi.Fate faciule.A cumpagnia di Hongfu hè una di e cumpagnie chì cù una storia brillanti in furnisce diversi mudelli di generatori ponu furnisce assistenza preziosa in stu prucessu.


Tempu di Postu: Dec-02-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi