ANALISI DI I MOTIVI DI L'AUMENTU DI U CONSUMU DI OLIU DI GENERATORE DIESEL

Induve va u cunsumu d'oliu di u generatore diesel?Una parte di questu scorri à a camera di combustione per via di a manipulazione di l'oliu è hè brusgiata o forma carbone, è l'altra parte si sparghje da u locu induve u sigillo ùn hè micca strettu.L'oliu di generatore di diesel entra in generale in a camera di combustione à traversu u spaziu trà l'anellu di pistone è u groove di l'anellu, è u spaziu trà a valvula è u duttu.A causa diretta di a so fughje hè u primu anellu di pistone in a tappa superiore vicinu à a so velocità di u muvimentu scende bruscamente, serà attaccatu à u lubricant sopra flung in a camera di combustione.Dunque, a liberazione trà l'anellu di pistone è u pistone, a capacità di scraping d'oliu di l'anellu di pistone, a pressione in a camera di combustione è a viscosità di l'oliu sò tutti strettamente ligati à u cunsumu d'oliu.

Da e cundizioni di u funziunamentu, a viscosità di l'oliu utilizatu hè troppu bassu, a vitezza di l'unità è a temperatura di l'acqua hè troppu alta, a deformazione di u cilindru di u cilindru supera u limitu, u nùmeru di frequenti di partenza è di arrestu, i pezzi di unità si portanu troppu, l'oliu. u nivellu hè troppu altu, etc. farà cresce u cunsumu d'oliu.A causa di a curvatura di a biela di cunnessione, u runout di u pistone causatu da a tolleranza di a forma di u corpu ùn risponde micca à i requisiti (u segnu hè longu à l'estremità di l'assi di u pistone, un latu di u bancu di l'anellu di pistone è l'altru latu di u pistone). gonna appare cilindru liner è pistone usura marche), hè dinù un mutivu impurtante per l 'aumentu di u cunsumu oliu.

Cumminendu i mutivi di sopra, pudete cuntrullà u cunsumu d'oliu da parechji aspetti, cum'è u distaccu adattatu trà l'anellu di pistone è u pistone, a pressione di a camera di combustione, a vitezza di l'unità, etc. Pudete ancu aduprà anellu torciatu è anellu d'oliu cumminatu, chì anu ancu un effettu evidenti à riduce u cunsumu d'oliu.


Tempu di Postu: Apr-07-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi