6 Dumande per dimensionà currettamente un generatore

Cumu pudete preparà megliu a vostra persona di cuntrariu per dimensionà ghjustu u generatore?Eccu sei dumande simplici per assicurà chì u generatore suggeritu à u cliente hè currettu per a so applicazione.

1. A carica serà una sola o trifase?

Questu hè unu di l'articuli più impurtanti per sapè prima di inizià.A capiscitura in quale fasi deve esse piazzatu u generatore indirizzarà ciò chì i requisiti di tensione sò necessarii da u cliente per uperà bè u so equipamentu in situ.

2. Chì hè a tensione necessaria: 120/240, 120/208, o 277/480?

Una volta chì i requisiti di a fase sò stati soddisfatti, allora, cum'è u fornitore, pudete stabilisce è chjude a tensione adatta per u selettore di u generatore.Questu prisenta l'uppurtunità di sintonizà u generatore à a tensione per u funziunamentu propiu di l'equipaggiu di u cliente.Ci hè un pomu di regulazione di tensione minore (potenziometru) situatu convenientemente nantu à a faccia di l'unità di cuntrollu per fà qualsiasi mudificazione di tensione minore una volta chì l'unità hè in situ.

3. Sapete quantu amps hè necessariu?

Sapendu chì amps sò necessarii per eseguisce l'equipaggiu di u cliente, pudete aduprà bè a dimensione di u generatore curretta per u travagliu.Avè sta infurmazione pò esse vitale in u successu o fallimentu di l'applicazione.

Un generatore troppu grande per a carica adatta è sottoutilizate u putenziale di u generatore è pruvucarà prublemi di u mutore cum'è "carichi di luce" o "stacking wet".Troppu chjuca di un generatore, è l'equipaggiu di u cliente ùn pò micca esse in tuttu.

4. Chì ghjè l'articulu chì pruvate di curriri ?(Motore o pompa? Chì ghjè u cavallu?)

In tutti i casi, quandu si dimensiona un generatore à una applicazione particulari o bisognu di u cliente, sapendu ciò chì u cliente opera hèestremamenteutile.Per cumunicà cù u cliente, pudete capisce chì tipu d'equipaggiu sò in u locu è custruisce un "profilu di carica" ​​basatu annantu à questa informazione.

Per esempiu, sò aduprendu pompe sommergibili per spustà i prudutti liquidi?Allora, sapendu u cavallu è / o u codice NEMA di a pompa hè criticu in a scelta di u generatore di dimensione curretta.

5. Hè l'applicazione standby, prima, o cuntinuu?

Unu di i cumpunenti chjave di u dimensionamentu hè u tempu in quale l'unità hà da eseguisce.L'accumulazione di calore in i bobinaghji di un generatore pò causà una incapacità di de-rate.L'altitudine è i tempi di corsa ponu avè un effettu drammaticu nantu à u rendiment di u generatore.

In u più simplice di termini, cunzidira chì i generatori di diesel mobili sò classificati in Prime Power, chì operanu per ottu ore à ghjornu in una applicazione di affittu.Più longu i tempi di esecuzione à carichi più elevati, più dannu pò accade à l'avvolgimentu di u generatore.U reversu hè ancu veru però.I tempi longu cù carichi zero nantu à u generatore ponu ferite u mutore di u generatore.

6. Mulateri di l'articuli seranu eseguiti à u stessu tempu? 

Sapendu chì tippi di carichi seranu in funzione simultaneamente hè ancu un fattore determinante quandu si dimensiona un generatore.L'usu di voltage multipli in u stessu generatore pò creà una diferenza in u rendiment.Sè allughjendu una sola unità à dì, una applicazione situ custruzzione, chì tipu di strumentu sarà usatu à u listessu tempu nant'à u generatore?Questu significa illuminazione, pompe, smerigliatrici, seghe, apparecchi elettrici,ecc.Se a tensione primaria aduprata hè trifase, allora solu i punti di vendita di cunvenzione sò dispunibuli per una volta di voltage monofase minore.A cuntrariu di questu, se a pruduzzione principale di l'unità hè desiderata per esse una sola fase, a putenza trifase ùn serà micca dispunibule.

Fate è risponde à queste dumande cù u vostru cliente prima di un affittu pò aumentà assai a so pruduzzione in situ per assicurà una sperienza di affittu di qualità propria.U vostru cliente ùn pò micca cunnosce e risposte à tutte e dumande;però, fendu stu duvuta diligence è infurmazione-gathering, vi ponu assicurà chì vi sò dendu lu megghiu cunsigliu assolutu pussibule à taglia bè u generatore à l 'applicazzioni.Questu, à u turnu, mantene a vostra flotta in ordine di funziunamentu propiu è mantene una basa di clienti felice.


Tempu di Postu: Dec-13-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi