10 cunsiglii per l'usu di generatore sicuru questu invernu

L'inguernu hè quasi quì, è se a vostra electricità si spegne per via di a neve è di u ghjacciu, un generatore pò mantene a putenza in a vostra casa o affari.

L'Istitutu di l'Equipamentu di l'Energia Outdoor (OPEI), una associazione cummerciale internaziunale, ricorda à i pruprietarii di casa è di l'imprese di mantene a sicurità in mente quandu utilizanu generatori stu invernu.

"Hè impurtante di seguità tutte l'istruzzioni di u fabricatore, è ùn mette mai un generatore in u vostru garage o in a vostra casa o edifiziu.Duverebbe esse una distanza sicura da a struttura è micca vicinu à una presa d'aria ", Kris Kiser, presidente è CEO di l'istitutu.

Eccu più cunsiglii:

1.Take stock di u vostru generatore.Assicuratevi chì l'equipaggiu hè in bonu ordine di travagliu prima di inizià è aduprà.Fate questu prima di una tempesta.
2. Revise l'indicazione.Segui tutte e istruzioni di u fabricatore.Rivisite i manuali di u pruprietariu (cercate i manuali in linea se ùn pudete truvà micca) cusì l'equipaggiu hè operatu in modu sicuru.
3. Installa un detector di monossidu di carbonu operatu da batterie in a vostra casa.Questa alarme sonarà se livelli periculosi di monossidu di carbonu entranu in l'edificiu.
4. Avè u carburante ghjustu in manu.Aduprate u tipu di carburante cunsigliatu da u fabricatore di u generatore per prutege stu investimentu impurtante.Hè illegale di utilizà qualsiasi carburante cù più di 10% etanolu in l'equipaggiu di energia esterna.(Per più infurmazione nantu à l'alimentu propiu per l'equipaggiu di l'energia esterna, visitate . Hè megliu aduprà carburante frescu, ma s'è vo avete aduprà carburante chì hè stata pusata in una canna di gasu per più di 30 ghjorni, aghjunghje stabilizzatore di carburante à questu. Store gas only in. un recipiente appruvatu è luntanu da e fonti di calore.
5. Assicuratevi chì i generatori portatili anu assai ventilazione.I generatori ùn anu MAI esse usatu in un spaziu chjusu o postu in una casa, un edifiziu o un garage, ancu s'è e finestre o porte sò aperte.Pone u generatore fora è luntanu da i finestri, porte, è venti chì puderanu permette à u monossidu di carbonu di a deriva in l'internu.
6. Mantene u generatore seccu.Ùn aduprate micca un generatore in cundizioni umidi.Coperta è venti un generatore.Tende specifichi di mudelli o coperchi di generatori ponu esse truvati in linea per a compra è in centri di casa è ferreteria.
7. Solu aghjunghje carburante à un generatore cool.Prima di rifornimentu, spegne u generatore è lasciate rinfriscà.
8. Plug in safely.Se ùn avete micca un interruttore di trasferimentu, pudete aduprà i punti di vendita in u generatore.Hè megliu per cunnette l'apparecchi direttamente à u generatore.Se duvete aduprà un cordone di estensione, deve esse pesante è pensatu per l'usu esternu.Hè da esse valutatu (in watts o amps) almenu uguali à a somma di e carichi di l'apparecchi cunnessi.Assicuratevi chì u cordone hè liberu di tagli, è u plug hà tutti i trè punti.
9. Installa un cambiamentu di trasferimentu.Un interruttore di trasferimentu cunnetta u generatore à u pannellu di circuitu è ​​vi permette di alimentà l'apparecchi cablati.A maiò parte di i switches di trasferimentu aiutanu ancu à evità a sovraccarichi affissendu i livelli di usu di wattage.
10. Ùn aduprate micca u generatore per "backfeed" u putere in u vostru sistema elettricu di casa.Pruvate di alimentà i cablaggi elettrici di a vostra casa per "backfeeding" - induve inserite u generatore in una presa di muru - hè periculosu.Puderete ferite i travagliadori di l'utilità è i vicini serviti da u stessu transformatore.Backfeeding bypassa i dispusitivi di prutezzione di circuiti integrati, cusì pudete dannà a vostra elettronica o inizià un focu elettricu.


Tempu di Postu: 16-Nov-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi